Monitorul Oficial Local
Formulare online


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

ANUNȚ PRIVIND MĂSURILE DE PREVENȚIE ȘI LIMITARE A RĂSPANDIRII UNOR BOLI RESPIRATORII

CELE 10 REGULI DE URMAT ÎMPOTRIVA CORONAVIRUSANUNȚ DE INFORMARE CORECTĂ A CETĂȚENILOR PRIVIND MĂSURILE DE PREVENȚIE ȘI LIMITARE A RĂSPÂNDIRII UNOR BOLII RESPIRATORII , INCLUSIV BOALA DETERMINATA DE NOUL CORONAVIRUS


PRIMĂRIA --> Taxe și impozite

Certificate de atestare fiscală pentru persoane fizice și juridice - formulare

Obtinerea certificatului de atestare fiscala este reglementata de Ordinul MFP nr. 752/2006, care a fost modificat prin Ordinul MFP nr. 393/2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 185 din 3 aprilie 2013.

Reglementarile, care au devenit aplicabile de la 1 mai 2013, fiind valabile și in acest an, au completat cu noi informatii referitoare la starea obligatiilor fiscale lista mentiunilor relevante pentru situatia fiscala a unui contribuabil, prevazuta la sectiunea D, pct. III din certificatul de atestare fiscala. Astfel, de la 1 mai, documentul precizeaza daca anumite datorii ale contribuabilului sunt in executare silita sau suspendate la executare silita.

Pentru a obtine certificatul de atestare fiscala, firmele trebuie sa solicite documentul la unitatea fiscala care ii administreaza. Cererea-tip completata se depune alaturi de:
• un Dosar cu șina;
• o copie C.I. / B.I. și imputernicire pt. delegat;
• o copie Certificat inregistrare fiscala;
• doua timbre fiscale (2 lei/bucata);
• documente doveditoare a realitatii contabile cum ar fi: balanta de verificare semnata și stampilata.

Persoanele fizice care au nevoie de certificat nu trebuie decat sa depuna cererea prin care solicita documentul și doua timbre fiscale, in valoare de 4 lei.

Certificatul de atestare fiscala se emite in termen de 5 zile lucratoare de la data depunerii cererii și poate fi utilizat de filme pe o perioada de pana la 30 de zile de la data eliberarii. In cazul persoanelor fizice, perioada in care poate fi utilizat este de pana la 90 de zile de la data eliberarii.

Certificatul de atestare fiscala se intocmeste in doua exemplare originale, din care:
• un exemplar se comunica solicitantului sau noului organ fiscal competent;
• un exemplar se pastreaza la organul fiscal emitent și se arhiveaza la dosarul fiscal al contribuabilului.

In situatia in care contribuabilul doreste sa obtina mai multe exemplare ale certificatului de atestare fiscala trebuie sa mentioneze in cerere numarul de exemplare solicitate. In acest caz, taxa extrajudiciara de timbru se plateste o singura data, indiferent de numarul de exemplare solicitate.

Modelul certificatului de atestare fiscala, precum și al cererii de eliberare a documentului pot fi consultate in fișierele atasate.

Vizualizari: 895
Data creare: 17-12-2017 13:37:13

Prezentare generală comuna Rediu, judeţul Iași

Prezentare generală

În componenţa comunei intră satele Rediu, Breazu, Horlești, și Tăutești, reședinţa de comună fiind localitatea Rediu situată aproximativ la 10 km de municipiul Iași.

Anunț dezinsecție 14.08.2020

Anunț servicii de dezinsecție în ziua de 14.08.2020 incepand cu orele 21:00

IN ATENTIA FERMIERILOR DIN COMUNA REDIU

COMUNICATE DE PRESĂ -APIA-

HOTĂRÂRILE COMITETULUI LOCAL PENTRU SITUATII DE URGENȚĂ AL COMUNEI REDIU

HOTĂRÂRI ALE COMITETULUI LOCAL PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ ALE COMUNEI REDIU

DECLARATII SI FORMULARE

DECLARATII SI FORMULARE

COMITETUL NAȚIONAL PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ

COMITETUL NAȚIONAL PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ

CONTURI TREZORERIE PLATA TAXE SI IMPOZIT

CONTURI PLATA TAXE SI IMPOZITE IN CONTURILE DE TREZORERIE ALE COMUNEI REDIU

FORMULAR - DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE

FORMULAR - DECLARAȚIE PE PROPRIA RASPUNDERE

COMITETUL JUDEȚEAN PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ IAȘI

COMUNICARI ALE COMITETULUI JUDEȚEAN PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ

ANUNT CONCURS CONSILIER ASISTENT COMPARTIMENTUL REGISTRUL AGRICOL

ANUNT CONCURS CONSILIER ASISTENT COMPARTIMENTUL REGISTRUL AGRICOL IN DATA DE 14.10. 2020 - 30.11. 2020

ANUNT CONCURS INSPECTOR DEBUTANT - COMPARTIMENTUL URBANISM

ANUNT CONCURS INSPECTOR DEBUTANT - COMPARTIMENTUL URBANISM 13.10.2020 - 30.11.2020

Anunt concurs referent asistent clasa III, dep. contabilitate

Anunt concurs referent asistent clasa III, dep. contabilitate