- Contabilitate - Comuna Rediu


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

Anunt concurs Departamentul Resurse Umane

Concurs de recrutare referent clasa a -III-a Resurse Umane

PRIMĂRIA --> Contabilitate

Serviciul de Contabilitate - atribuții și competențe

Atribuțiile și competențele serviciului de Contabilitate al comunei Rediu, judetul Iasi:

1. Fundamentarea și întocmirea proiectului de buget anual de venituri și cheltuieli precum și propunerile de rectificare a acestuia, care va fi înaintat spre aprobare ordonatorului principal de credite;
2. Intocmirea programului anual de achiziții publice care va fi înaintat spre aprobare ordonatorului principal de credite;
3. Organizarea și ținerea la zi a contabilității în conformitate cu prevederile legii;
4. Participă la inventarierea patrimoniului și valorificarea rezultatelor acestuia;
5. Respectarea regulilor de întocmire a situațiilor financiare trimestriale și anuale și depunerea acestora la termenele stabilite la organul ierarhic Citeste mai mult...

Vizualizari: 237
Data creare: 17-12-2017 11:58:33

Transparența bugetară

Ministerul Finanțelor Publice a creat sistemul național de verificare, monitorizare, raportare și control al situațiilor financiare, angajamentelor legale și bugetelor entităților publice din România.

Mai jos puteți găsi informații despre activitatea financiar-bugetară a UAT Comuna Rediu.

Documente pdf
Instrucțiuni de utilizare a portalului de afișare a rapoartelor de execuție bugetară
Structura rapoartelor de execuție bugetară publicate pe site-ul MFP

Linkuri externe
MFP - Sistemul național de raportare
http://www.transparenta-bugetara.gov.ro

Vizualizari: 251
Data creare: 17-12-2017 12:00:30

Certificate de atestare fiscală pentru persoane fizice și juridice - formulare

Obtinerea certificatului de atestare fiscala este reglementata de Ordinul MFP nr. 752/2006, care a fost modificat prin Ordinul MFP nr. 393/2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 185 din 3 aprilie 2013.

Reglementarile, care au devenit aplicabile de la 1 mai 2013, fiind valabile și in acest an, au completat cu noi informatii referitoare la starea obligatiilor fiscale lista mentiunilor relevante pentru situatia fiscala a unui contribuabil, prevazuta la sectiunea D, pct. III din certificatul de atestare fiscala. Astfel, de la 1 mai, documentul precizeaza daca anumite datorii ale contribuabilului sunt in executare silita sau suspendate la executare silita.

Pentru a obtine certificatul de atestare fiscala, firmele trebuie sa solicite documentul la unitatea fiscala Citeste mai mult...

Vizualizari: 229
Data creare: 17-12-2017 13:05:58

Prezentare generală comuna Rediu, judeţul Iași

Prezentare generală

În componenţa comunei intră satele Rediu, Breazu, Horlești, și Tăutești, reședinţa de comună fiind localitatea Rediu situată aproximativ la 10 km de municipiul Iași.