Întrebări frecvente

Impozite şi taxe și amenzi contravenţionale cu deducerile aferente plăţii în 15 zile calendaristice. Deasemenea pot fi efectuate plăţi aferente prestării oricărui serviciu public de pe raza comunei Rediu, inclusiv oricărui serviciu comunitar de utilitate publică, precum şi orice plăţi aflate în legătură, directă sau indirectă, cu prestarea respectivului serviciu public.
Da, Ghiseul.ro permite din punct de vedere tehnic acest lucru. Puteți să selectați câmpul cu suma din dreptul taxei și să modificați cuantumul iar în cazul în care nu doriți să achitați deloc o anumită taxă puteți să inserați 0 în câmpul suma din dreptul ei. Atentie! Există situații în care nu se poate efectua plata parțială pentru o anumită taxă / impozit / serviciu.De asemenea în cazul în care există amenzi în debit plata care se efectuează pentru un anumit tip de impozit v-a stinge cu prioritate obligațiile de plată provenite din amenzi. Din această cauză este posibil să nu se poată efectua plați parțiale când există amenzi nechitate. Vă rugăm să contactați Primăria Rediu pentru eventuale clarificări.
Nu. Plata cu cardul prin Ghișeul.ro nu este comisionată.

1. Online, pe siteul www.ghiseul.ro, accesând secțiunea Solicitare date acces
2. În fizic, sediul Primăriei Rediu.

Pentru obținerea datelor de acces în calitate de persoană juridică (pentru plata taxelor și impozitelor locale) vă recomandăm să contactați Compartimentul Contabilitate din cadrul Primăriei Rediu.

Vă recomandăm:
1. Verificați introducerea corectă a caracterelor la Utilizator şi Parolă
2. Regeneraţi parola contului folosind varianta CNP/CUI din secţiunea Regenerare parolă
3. Contactaţi Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele specificate în Secțiunea Contact

Ghișeul.ro este disponibil 7 zile din 7 și 24 ore din 24, cu excepția perioadelor de mentenanță sau intervenție tehnică asupra sistemului, care se vor anunța pe site.
Informațiile privind debitele dumneavoastră sunt extrase din sistemul electronic al Primăriei Rediu. Drept urmare, vă rugăm să contactați compartimentul Contabilitate din cadrul Primăriei Rediu pentru a remedia situația.
Vă rugăm să contactați compartimentul Contabilitate din cadrul Primăriei Rediu pentru clarificări.

Vă recomandăm să urmaţi paşii următori:
1. Luați legătura cu Primăria Rediu și solicitați returnarea banilor.
2. Contactați Serviciul Suport de pe www.ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact și solicitați sprijinul pentru recuperarea banilor.

1. Verificaţi existenţa dovezii plăţii în folder-ul SPAM al adresei dumneavoastră de email.
2. Contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact. Serviciul Suport Ghişeul.ro va verifica realizarea tranzacţiei şi vă va pune la dispoziţie dovada plăţii.

Contactați Serviciul Suport de pe www.ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact pentru transmiterea solicitării dumneavoastră către procesatorul de plăți.

Accesați secțiunea “SOLICITĂ DATE DE ACCES” de pe prima pagină a siteului www.ghiseul.ro și parcurgeti etapele: “Verificare CNP” – “Validare card” – “Trimitere e-mail cu datele de logare”.

Momentan obținerea utilizatorului și parolei cu un card emis de o bancă din străinătate nu este posibilă.
Solicitantul datelor de logare (CNP-ul pentru care se face verificarea) trebuie să fie acelaşi cu titularul contului la care este atașat cardul pentru care se verifică identitatea.
Se are în vedere extinderea posibilităţii validării identităţii cu carduri care aparţin unor alte bănci decât cele din lista publică. Până la implementarea acestei soluţii nu vă puteţi genera credenţiale online, acestea putând fi obținute de la primăria de domiciliu înrolată în platformă şi activă pentru plăţi cu autentificare.
Datele de card pe care le completaţi şi trimiteţi prin internet sunt criptate prin protocolul SSL și transmise procesatorului de plăți care asigură securitatea datelor transmise respectand cerinţele impuse de standardul de securitate PCI-DSS. Transferul datelor de card are loc strict între dvs. şi procesator, nici Autoritatea pentru Digitalizarea României, nici instituţiile beneficiare nu solicită şi nu stochează aceste informaţii.
Nu există această condiţionare. Achitarea taxelor şi impozitelor se poate efectua cu orice card (Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro), indiferent de cine este titularul acestuia.
Trebuie să verificați dacă aveți cardul emis de una din băncile înrolate în această procedură.
Trebuie să verificați cardul utilizat dacă aparține aceleași persoane care s-a înregistrat în ghișeul. Verificarea se face pe baza CNP-ului.
Momentan, serviciul este disponibil doar pentru persoanele fizice.
Pentru moment funcționalitatea se adresează doar aplicației în varianta web. Versiunea actuală a soluției de obținere a cazierului judiciar în format digital este UN MODEL PILOT care va ajunge la maturitate în perioada următoare (cazierul judiciar va putea fi descărcat în format digital de pe HUB-ul de servicii MAI, platforma Ghiseul.ro va fi folosită pentru autentificare și canal de validare către HUB-ul MAI).