Întrebări frecvente
1. Online, pe siteul www.ghiseul.ro, accesând secțiunea Solicitare date acces
2. În fizic, sediul Primăriei Rediu.
Vă recomandăm:
1. Verificați introducerea corectă a caracterelor la Utilizator şi Parolă
2. Regeneraţi parola contului folosind varianta CNP/CUI din secţiunea Regenerare parolă
3. Contactaţi Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele specificate în Secțiunea Contact
Vă recomandăm să urmaţi paşii următori:
1. Luați legătura cu Primăria Rediu și solicitați returnarea banilor.
2. Contactați Serviciul Suport de pe www.ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact și solicitați sprijinul pentru recuperarea banilor.
1. Verificaţi existenţa dovezii plăţii în folder-ul SPAM al adresei dumneavoastră de email.
2. Contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact. Serviciul Suport Ghişeul.ro va verifica realizarea tranzacţiei şi vă va pune la dispoziţie dovada plăţii.
Contactați Serviciul Suport de pe www.ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact pentru transmiterea solicitării dumneavoastră către procesatorul de plăți.
Accesați secțiunea “SOLICITĂ DATE DE ACCES” de pe prima pagină a siteului www.ghiseul.ro și parcurgeti etapele: “Verificare CNP” – “Validare card” – “Trimitere e-mail cu datele de logare”.
Trebuie să verificați cardul utilizat dacă aparține aceleași persoane care s-a înregistrat în ghișeul. Verificarea se face pe baza CNP-ului.